استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود
سرخط خبرها

دیدار دانشجویان با استاندار خراسان رضوی برگزار شد | ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی در حال پیگیری است + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۹۲۸۶
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
دیدار دانشجویان با استاندار خراسان رضوی برگزار شد | ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی در حال پیگیری است + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۰۰۰واحد خوابگاه متاهلی در مرکز و ۶۰۰ واحد هم در دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی ساخت شده است و پیگیری ها و کارها درحال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در جمع صمیمی دانشجویان مشهدی گفت: دانشجویان درباره موضوعات شورای شهر مشهد سوال کردند. شورا براساس رای مردم شکل گرفته است، تعلیق و رفع تعلیق براساس رای قضایی بوده و نباید دخالتی در این موارد صورت پذیرد. آنچه در این رابطه (تعلیق و رفع تعلیق) هم مبنای عمل است قانون، اسناد و آرای قضایی است.

وی افزود: واژه‌سازی‌هایی مثل نئوانقلابی یا چیزهای مشابه این برای برچسب زدن به افراد را ترویج نکنیم. ما دو جریان انقلابی و ضدانقلابی می‌شناسیم و دسته بندی کردن افراد برای تفرق درست نیست.

نظری گفت: از تشکل‌های دانشجویی و علمی حمایت می‌کنیم و نقش آفرینی آنان در موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی، تامین زمین برای نهضت ملی مسکن و ساخت آنان در حال پیگیری است

استاندار خراسان رضوی گفت: در زمینه نهضت ملی مسکن، مقدماتی مانند تامین زمین، تسهیلات، موضوعات نظام مهندسی و... نیاز است. حدود ۸۰ درصد تامین زمین انجام شده است و سایر اقدامات در حال انجام است.

وی گفت: درباره روستاها سوال شد بدانید روستا به چند دلیل در اولویت ما قرار دارد. در طرح تحول روستایی ۱۴ محور را پیگیری می‌کنیم و از جمله به دنبال تامین مسکن و اشتغال در این طرح هستیم. تعداد ۱۱۱۳ طرح هادی روستاها بازنگری شد. این طرح موجب حل برخی مشکلات ساخت مسکن در روستاها شد.

یعقوبعلی نظری در این دیدار اضافه کرد: درباره خوابگاه متاهلی پرسیدند و باید بگویم که ۱۰۰۰واحد خوابگاه متاهلی در مرکز و ۶۰۰ واحد هم در دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی ساخت شده است و پیگیری ها و کارها درحال انجام است ولی در عین حال برای همه اقشار در طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی تسهیلات خانه دارشدن شده است.

از دغدغه تحول در حاشیه شهر تا هویت معنوی مشهد مقدس

استاندار خراسان رضوی گفت: در ارتباط با انتخابات مجلس پیش‌بینی‌ها نشان از حضور نسبی خوب مردم استان دارد. ما بسیار امیدوار هستیم و باید برای مشارکت بیشتر هم فعالیت کنیم.

وی افزود: از همان ابتدا درباره حاشیه شهر نگاه تحولی را غالب کردیم. درباره زیرساخت ها و مسائل روبنایی کارهای متعددی در حال انجام است. به عنوان نمونه باید اشاره کنم بیمارستان بزرگی در شهرک شهید رجایی در حال ساخت است، پارک ۷۳ هکتاری یا سایر خدمات از این دست در حال پیگیری است. اما اصلاح معابر در حاشیه شهر مشهد تاثیر زیادی در چهره این منطقه خواهد داشت، این کار دشواری‌های مختلفی دارد اما در برنامه #طرح_تحول_حاشیه_شهر_مشهد قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: هویت معنوی مشهدالرضا (علیه السلام) اقتضائاتی را دارد. مسئولین هنر و هنرمندان را در این شهر ارج می‌گذارند، اما اگر حاشیه ای در برخی اجراهای هنری وجود دارد باید توسط خود هنرمندان تدبیر شود. براساس اعلامی که شده است مشهد رتبه اول کشوری در تماشای فیلم در سینماها را دارد.

انتقاد یک دانشجو نسبت به هویت مشهد و شهرسازی

نماینده دانشجویان از مسئولان می‌خواهد دانشگاه را با مسائل جدی روبرو کنند

سوالات یک بانوی دانشجو از استاندار

مهم‌ترین مسئله دانشجو، مسئله رفاهی و صنفی است

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->